äntligen fredag

börjar inte förrens klockan 1 idag, så bestämde mig för att hinna med lite vettiga saker innan. For från örnäset vid 9 sen blev det in på Gossip och fixa naglarna -äntligen.. mina egna naglar är inge fina alls, så alltid kul att få fixat. Gjorde dom lite längre än sist den här gången men dom blev snygga : ) -taack Lena! Jag kan lägga ut bilder sen så ni får se hur fina dom blev! Ikväll vet jag då inte vad som händer.. är lite små sugen på att festa, så kanske blir det.. får se.. Ska kolla vad mina sötnosar nathalie och michaela ska göra.. kanske skriver mer sen.. nu är det spanska plugg som gäller :( ska laga mig någon lunch också..

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0