fan

precis då allting börjar bli sådär perfekt i ens liv och allt går som på en räls (förrutom att jag är sjuk hela tiden) så är det alltid.. precis varje gång så att det förstörs lika snabbt. För typ 5min sen var allt glada gubben, jag var till och med peppad till att plugga. Men nu känns det bara som att jag vill skita i allt, orkar inte.. orkar inte vara hemma ikväll heller för att allt ändå bara är skit där, så ska väl antingen fara till dom bästa i världen - Nathalie och Michaela, eller så blir det att sova hos mormor.. får se! Just nu känns det iallafall som att jag inte vill vara hemma på hela veckan, kanske stannar hos pappa längre iallafall.. äh.. ska försöka att inte grubbla mer över det nu men grejen är den att det känns som att ingenting kommer bli bra. fan också :( skiter i att skriva nå mer nu.. kanske blir på bättre humör sen..

hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0