GLAD EMMMAA

Alltså idag är verkligen en sån där toppen dag : ) jag är på riktigt bra humör och allting går som smort. Har just stått och diskat bort ett helt berg av disk och inte ens de kändes jobbigt, annars brukar jag kunna göra precis vad som helst för att slippa diska. Jag sitter och kollar omkring på blocket som en nörd hela tiden, vill att det ska komma några söta kattungar till salu. Men hittils har det inte kommit någon sån där som man riktigt fastnar för. Vissa katter är fan rent utav fula! Eller kanske inte fula men som ful/söta : ) Ikväll är en kväll igen med inga planer, ovanligt för att vara mig.. jag brukar typ i stort sett alltid ha något planerat. Känner på mig att jag vill hitta på något, umgås med folk och så, vill inte sitta hemma och häcka iallafall. Nu då jag är på så bra humör måste man ju som dela med sig av det ; ) aja, får de vars det bär av.

Hittade en bild på mig då jag var blondin, ganska gammal
i och för sig men saknar det fan lite :/ menmen, mörkt är också nice : )



Ciiiaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0