Helgens bravader

Fredagen blev inte riktigt som tänkt.. hade planerat att gå ut men istället satt vi på östermalm och små festade och efter ett tag skulle michaela, nathalie, krille och jon gå ut. Så jag vandrade med dom till stan och sen gick jag hem : ) var faktiskt riktigt skönt att gå och sova i tid för en gångs skull.. Happ finns inte så mer att säga om den dagen ; ) igår alltså lördag så for jag med samma gammla människor till överkalix : ) väldigt trevligt, på vägen stannade vi och åt på vippabacken, suveränt god mat måste jag säga. Vi satt och kollade i någon timme då mickis och nathalies karlar repade med bandet. Sen for vi på ett litet partajj i svartbyn. Det var trevligt, men även igår blev det att fara hem och sova någorlunda i tid.. Kom väl tillbaks till krilles lägenhet där vid 1 kanske. Idag är jag skit trött, ska lägga mig i badet nu. Fan så skönt : )

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0