movietime

Då man är hemma och är sjuk så är ju det man i stort sett gör är att se film hela tiden : ) så här  är dom jag nyligast har sett:

      

Alla dom här filmerna är sjukligt bra : ) det är sånna filmer man verkligen måste se! American History X har ju dom allra flesta redan sett så den behöver jag inte säga något om. Felon är helt klart en av mina nya favorit filmer.. hade inte sett den tidigare, men jag säger då det.. den är sjukligt bra. Skulle kunna se den 1000gånger om. Den handlar om en kille och hans familj som får inbrott i huset och så hamnar han i fängelse osv.. - Se den! och sen säger ni vad ni tyckte om den.. garanterar nästan att det är något ni kommer gilla. Death Sentence är också riktitg bra fast inte lika bra som Felon men nästan ;) den handlar om en pappa vars unge blir dödad, så ska han "hämnas" på dom som gjorde det osv. För en gångs skull lyckades jag riktitg bra med valet av filmer. Annars brukar det ju vara så att nästan de flesta är skit. aja, ta en filmkväll ni också och se dom här filmerna om ni inte redan sett dom : )


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0