sjukling

Idag är det 3;e dagen jag ligger hemma och är sjuk :( det känns förjävla tråkigt ska jag tala om. Finns inte ett skit att göra! eller finns gör det ju men grejen är ju den att man bara ligger i soffan och degar som en annan gammal sengångare eller något..

Alltså kan man ha mer otur än mig? igår tänkte jag köpa världens sötaste kattunge.. den var smålurvig och helvit, men nä.. då vi ringde så hade den precis blivit såld och då blev jag på vrången och skulle slita till mig en stol.. gissa vad som hände då? Ännu en nagel gick av, så då blire att lägga ut 100kr till på det som inte ens finns.. har otroligt lite pengar just nu alltså=s Satt och kollade på blocket alldelens nyss och då hade det kommit in en kattkille p 1,5 år i Piteå som jag diggar. Verkar vara skit söt och inte allt för dyr :) visst är det ju kul att ha en kattunge men den här var som så fin!



Får se hur det blir med den saken, måste fundera ; ) åhh.. jag som hade tänkt dra till med party i helgen men som sagt så blire istället att ligga hemma. ska väl försöka ta fram böckerna och plugga lite, så man får något vettigt gjort iallafall. Nä nu blir det konsum och köpa gurka och dipp : )

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0