tisdag.. en sjukt jobbig dag

vem håller inte med om att dom inte är jobbiga. Det är då man börjar bli sådär trött + att jag slutar kl: 16.00.. jävligt jobbigt kom hem där vid halv 5, sen flitig som man är så lagade jag mat (kyckling och pommes) och sen bakade jag en sockerkaka och så har jag hunnit storstäda och nu ska jag starta med spanskan :( GUD så jobbigt! Är verkligen inte lockande. Ska kunna berätta en hel text på spanska.. även fast jag går spanska steg 4 så kan jag typ fortfarande säga: Hola me llamo emma och knappt nå mer ; ) -suveränt! haha

hmm.. jo något positivt kan man ju säga också, jag har fått dessa två grejerna av min mormor igår. Jag verkligen älskar att använda den där volume mastern, asigt bra : ) har så tråkigt och platt hår annars, men med den får man verkligen volym. Imorgon ska jag fara med min mormor och köpa en röd hårfärg på Dahls.. Ska pröva någonting nytt. Blir att klippa topparna också, fast sånt märks ju aldrig.



                               


Nää.. nu väntar pluggningen.. försöker hitta på en massa ursäkter för att slippa, men det går som inte att komma undan de. Ska se en movie också innan de blir allt för sent, ska ju trots allt upp kl: 07.00 aja..

Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0