veckan börjar..

Klev upp vid 7 i morse men insåg ganska snabbt att jag inte var kry ännu, hade fortfarande feber så tog en dusch för att sedan krypa ner igen under det varma sköna duntäcket :) vaknade till där vid 11.00 hade feber fortfarande men orkade bara inte vara hemma så då kom min kära mormor och plockade upp mig, så är där nu. Hon ska bjuda på gomiddag nu igen;) Lövbiff, potatisgratäng och grönpepparsås -MUMMA!

Igår var jag och hälsade på hemma hos nathalie och jon, såg en film och myste med sötkissarna lite, åkte buss hem rätt tidigt och var ju både småsjuk och sjukt trött, så direkt jag kom hem så dog jag i sängen.

Michaela kom hem från Överkalix idag men jag kan inte träffa henne för jag måste plugga som ett as ikväll, och likaså imorgon :( Så får väl bli på torsdag.. fick veta att mickis och krille har fått en lägenhet på hertsön också, och inflyttningen är redan nästa vecka, då får jag någon fler att komma och våldgästa hos;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0