9 juli

ja nu har det blivit ett stort sånt där uppehåll i bloggen igen.. Kan bero på att jag har haft så sjukt mycket att göra eftersom att jag är en så fruktansvärt upptagen kvinna! *host*. Nä så är inte fallet, grejen är den att jag har helt enkelt inte har haft ork.

Sen undrar jag över en sak.. Kan någon tala om för mig vars sommarvärmen och solen är? Ta bort detta förbannade tråk väder för jag vill steka i solen så man får en bränna någon gång. Just nu får jag dagligen frågan: -är du drakula?.. ja utan att överdriva så är det något i den stilen. Snart börjar jag väl suga blod också! :O -GE MIG SOL JAG VILL INTE VARA VAMPYR!

Kommentarer
Postat av: mickis

här är det varmt som FAN!!!

hoppas det blir lika varmt på marknaden :)

2009-07-11 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0