10 juni

Idag har man spenderat ännu en dag hemma och bara tagit det lugnt (feber var orsaken). Jag har hunnit med något vettigt iallafall som att; Jag skrev om min svenska bok (män som hatar kvinnor) och mailade den till min mentor, och även nästan filat till historian så den blev en komplett skriftlig del! :) Känns skönt att kunna skjuta undan något iallafall. Kvar har jag nu muntliga nationella och ett matteprov. Matteprovet är detjag är som mest nervös över, men jag ska verkligen försöka ge gärnet och fixa det. Får se om det bär eller briser.

Nu mot kvällskvisten var jag och kollade på underbara paren Michaela, Krille, Nathalie och Jon. Allihopa var sjukligt fina, och ohja! Jag fick tårar i ögonen då dom kom glidandes med sina feta bilar och klev ut som om dom vore rikiga kändisar. Tv var där och filmade och vars man än kollade så var det någon som tog kort. Sorgligt nog är man väl med där i bakgrunden på ett x-antal bilder och ser ut som en gammal råtta, men det kan inte hjälpas. Förhoppningsvis kollar dom väl på de upklädda fina paren istället för en sliten nucka som jag.


Nathalie & Jon i högsta hugg med Champagne glasen!;)
     
     
Krille & Michaela, sjukt fina!

Mina babes<3


Jon och Krille var så fina dom med:)


Här har vi stortokarna samlade, fan vad ni är bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0