17 juni

Alla jävlar som just nu har ledigt och varken har fullproppat med jobb, fruktansvärda städningar, slitet äckligt hår och ja, you name it. Ni kan ju bara ta och fara iväg långt åt h*lvete. Jag vill få alla dom där sakerna bortgjorda och visserligen kommer nog tiden att gå fort. Just nu känns det bara så himla orättvist att vissa är helt lediga och kan parta på och göra allt vad dom känner för.. Jag känner mig som en riktig jävla tråkmåns för det mina dagar består av är: att kliva upp 06.30, jobba från 8.00-16.00, äta middag, vila, se lite tv, sova. Hur kul liv är det egentligen?

Hm... jag är ju en sån som hela tiden vill ha fart runt omkring mig och att det i stort sett ständigt ska hända något spännande. Men icket, den sista tiden har det då inte hänt en minsta liten spännande grej. I helgen är det midsommar iallafall, och jag kan meddela att jag redan har börjat ladda upp mig. För då jobbar jag minsann inte! Jag kommer nog att parta för hela luleå kommun! ;) och det kommer bli så sjukt nice.

todiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0