29 juni

Veckan som har varit har gått sjukt fort.. Jag kan beskriva min vecka med: jobb (som var riktigt trevligt faktiskt), boden, sol och bad. I lördags var jag och stekte med elin på gråsjälören och det var fruktansvärt nice, vi mumsade vattenmelon osvosv. Efter ett tag kom dock regnet och kom ganska snabbt på en plan för att fly från regnet. Vi bestämde oss för att dra ut mot klubbviken för att vi tänkte ju att regnet inte skulle nå dit. Efter vi hunnit vara på klubbviken en liten stund hade ju såklart åskvädret kommit ikapp oss så vi pallrade oss in i restaurangen och käkade massa god mat och unnade oss massa sånt. Så det resulterade trots allt en bra dag, med ändå rätt mycket sol!

Idag alltså söndag har hela dagen spenderats på tjuvholmssundet och för mycket stekande i solen, jag som aldrig brukar bränna mig är röd som en kräfta på snoken vilket inte är speciellt snyggt. Nåja, det blir ju brunt sen förhoppningsvis. Jag for efter det en sväng till sjukhuset och hälsade på morfar sen ica maxi och köpte jordgubbar och for vidare mot first camp campingen där Nathalie, Joel och Andreas var. Så kvällen har spenderats med dom.

Nu ska jag börja bege mig mot min säng eftersom jag börjar jobba 08.00 imorgon.

Auf Wiedersehen people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0