3 juni

uuuhh. jag känner mig verkligen skit stressad inför alla grejer som är kvar i skolan.. Matteprovet är det som jag är mest nervös för :/ det känns bara som att det kommer gå åt helvete på provet. Men jag ska iallafall försöka mitt bästa, om det skulle visa sig att det ändå inte går så får jag väl ta den smällen. För man kan fan inte försöka mer än vad jag har gjort det här läsåret! Gud, jag kan då omöjligt vara missnöjd med min insats. Alla är olika och vissa har det svårare i vissa ämnen än andra, that´s it!

Idag har jag lyckats hinna med mycket saker:
Jag klev upp 06.30 duschade och gjorde mig i ordning för att kila vidare till skolan. Har hunnit ha lektioner och varit på en debatt. Efter det hann jag med en lunch på sub med Linnea och Carro, dock var mackorna inte lika goda som dom brukar, men det mättade iallafall magen:). Efter det kollade jag på massa kläder på stan men det blev inget inköp, känner en VÄLDIGT stor press på mig själv för att det snart är skolavslutning och jag måste hitta något fint att ha på mig, någon som har ett tips på en söt klänning??! Tusan, nu börjar det bli rätt sent så borde nog pallra mig i säng så jag orkar kliva upp 06.30 imorgon också. 

adiós.


Kommentarer
Postat av: Linnea

annars kanske du kan ha din superfina krakow-klänning? :D

2009-06-03 @ 21:53:10
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hur har jag lyckats missa att du har en blogg kvinna?! :O

2009-06-05 @ 20:24:08
URL: http://nathalej.blogg.se/
Postat av: sara

Jag var också med faktiskt!

2009-06-06 @ 17:36:59
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0