7 juni

Helgens fantastiska bravader:



Fredagen spenderades med min kära vän Nathalie (även kallad mongoloid), vi åt gott hemma hos mig och såg på teaterfilmer med min kusin.. haha jag vet det låter lite psyko men det var kul att se henne stå där och sjunga och uppträda. Hon är nämligen en liten sångfågel på 13år. Efter den goda middagen började vi traska mot SF, vi skulle se män som hatar kvinnor. Och om jag ska vara ärlig så var jag lite skeptisk för ett ögonblick, det kändes inte som att det skulle vara min typ av film. (Svenska filmer brukar jag alltid såga) men den var riktigt riktigt bra! en riktig + i kanten film;)

Lördagen spenderades med Elin, heffa och fredrik vi for till piteå cruising och det var ta mig fan riktigt najs! haha, vi sjöng som tokar och spelade allt från dansband till rixfm:s mest poppiga låtar.. jag lägger upp några bilder, för som ni vet så säger en bild mer än 1000ord.



wiiiiieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0