1 mars

Nu är helgen slut, och idag brukar den vanliga ångesten komma.. att man ska upp tidigt imorgon för att skolan börjar.. Men idag finns ingen sån ångest, för det är lov nu, i en vecka! :D Det ska bli så jävla skönt! Imorgon ska jag och (troligtvis Carro) till haparanda och kolla på Ikea, skopunkten, och gå på gina osv i det där relativt nya shoppingcentret som dom har byggt i Finland. Det blir kul att fara på en liten tripp och hitta på något för en gångs skull : )  Annars om man sitter hemma blir det ju alltid att man gör samma sak. Helgen har spenderats med Elin och Sanna, igår lagade jag och Elin tacopaj med grekisk sallad och sataan vad gott det blev ; ) trodde garanterat att det skulle bli misslyckat, men näpp det smakade gudomligt ;)

Hela helgen har det varit något fel med mitt konto så jag har inte kunnat ta ut mina pengar, eller jag har inte fått in dom pengarna som egentligen skulle ha kommit in.. Menmen.. får hoppas att dom har kommit in idag, måste ju kunna shoppa lite granna imorgon :) Nu ska jag ta en dusch och sen funderar jag på att skämma ut mig och följa med Nathalie och Jon och bowla, jag är nämligen sämst i världen på det ;) Får se om jag orkar är så trött.. Måste städa lite här också, och det är lika jävla tråkigt varje gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0