10 mars

Jag har gått och blivit en riktig pluggis gott folk! Har först varit i skolan hela dagen till 4, efter det gick jag hem och lagade en snabb måltid. Efter det kilade jag hurtigt mot Kulturenshus för att återigen plugga. Så man kan säga att jag har spenderat hela min dag med att plugga.. och grejen är den att jag är så jävla nöjd över mig själv, för en gångs skull! : )Något som däremot var lite surt var att då jag och Isabelle precis hade skrivit klart våran grej om judarnas bakgrund, så fuckar hela datorn ihop sig.. INTE KUL! Det är en sån sak som alltid händer mig. Ändå så lär jag mig aldrig att spara arbetet eftersom. Men man får väl skylla sig själv att man är en klant skalle sometimes. Nåväl så imorgon blir det att kliva upp 6 och fara och plugga så man är hos Lisa  vid 7. Det känns jävligt tungt men om man ska få ett bra resultat så är det sådant som krävs ; ) Ska ta mig en kakbit nu för det förtjänar jag och sen blir det nog sängen så man orkar med morgondagen.

sleep well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0