12 mars

Veckan har som vanligt bara rusat fram och det bara en dag kvar tills den efterlängtade helgen är här. : ) Kan inte skriva vad planerna är för nå,  just nu är dom nämligen en liten secret, men kan nämna det senare i helgen. Hade projekt redovisning idag och det gick väl som väntat.. fick hur mycket kritik som helst, vilket egentligen är bra för då får vi förändra det och fixa alla fel så det är perfekt tills redovisningen i Krakow (polen). Något som känns så himla tråkigt är då vissa i gruppen verkligen lägger ner hur mycket tid som helst och försöker, medans det finns dom som bara glider omkring på ett bananskal. Visst har det funnits bra anledningar också några gånger och då är det absolut förståeligt! Jag tror och hoppas att alla kommer förstå nu vad som krävs för att det här projektet ska bli bra.. att alla måste offra jävligt mycket från sin fritid och vara fullt engagerad i arbetet.

Något jag verkligen lärt mig av det här projektarbetet är hur otroligt viktigt det är med sammarbete inom gruppen. Det jag också vet nu är att det är viktigt att man inte bara snackar en massa om att den och den gör inte det och blabla. Man måste säga till den personen det handlar om att man tycker att den gör för liten insats, för ibland kan man inte se sånt själv. Om man bara säger till andra och inte till personen det handlar om så kan ingenting heller bli bättre. Det här är mina åsikter och vad jag känner, och jag menar inte att just peka ut någon nu. Det jag säger nu är allmänna saker som jag bara har kommit att tänka på nu under dom senaste dagarna.

Nåja nog om det. Idag är första dagen jag inte haft något plugg på så länge jag kan minnas. Så nu ska jag ta min välbehövliga sömn innan jag dör av utmattnig. Folk har rent ut av skrattat åt mig idag för att jag ser så sliten och trött ut, jag ser ut som något gammalt spöke från helvetet.

- det är så sjukt skönt med en nybäddad säng och nyduschad kropp, det är riktigt kallt här inne också så nu ska jag lägga mig och bara njuta av att äntligen få ta det lugnt och hur skönt livet faktiskt är ibland ;)

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0