15 mars

Jaha då är det söndagskväll.. jag gör aldrig någonting kul på söndagar.. då ligger man bara hemma och är döende efter helgen som varit haha men det är väl så det ska vara ;) Lilla kattungen är helt tokig nu och springer omkring och klättrar på precis allt. Har sjukt många klösmärken överallt och det lär bli ett x antal till. Ska ta en dusch och sen försöka sova på ett tag, om det nu kommer gå.. katten är ju inte så lite vild så kanske inte blir så mycket sömn.. Nåja, det gör ingenting för hon är så söt : )

Helgen har varit riktigt nice faktiskt fredagen spenderade jag med att vara på en överaskningsfest åt Sandra i min klass och igår var jag med mina homies på östermalm. Önskar att jag hade fått hem min kamera nu, så jag kan börja lägga in bilder. Men den har ej kommit så då får man väl ha en skit tråkig blogg utan biler.. Egentligen är bilder nästan ett måste om du frågar mig, det blir iallafall mycket roligare att läsa en blogg om det finns någon bild till !=) Nu måste jag bege mig.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0