16 mars

Har inte fått speciellt mycket sömn inatt.. det enda jag har fått är ett par sönderklösta ben från kattskrället ;) haha var då sjukligt trött i morse så jag trodde inte att jag skulle orka upp, men tillslut så pallrade jag mig till duschen och sen fick det  bli en kopp te på det. Då känndes allt lite bättre -te är livet! : ) Sitter hos min mormor nu ska strax kila ut på en prommis med hunden och sen blir det att åka hem och laga mat. Det skulle sitta fint med att varmt bad också men får se om det hinns med. Hela kvällen kommer nog att spenderas med fullt av läxpapper för imorgon väntas nämligen ett geografiprov som verkar förjävla svårt!

Jag satt nyss och snokade omkring lite på folks bloggar och då hittade jag lite bilder från i fredags då jag var på Sandras överaskningsfest/klassfest om man kan kalla det så :) Det var iallafall riktigt trevligt så kände att jag ville lägga upp lite bilder!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0