19 mars

Tusan..  nu har man gått och dragit på sig en sån där förbannat förkyldning igen.. ser ut som rudolf + att jag varken orkar kliva upp i tid på mornarna eller sminka mig, men då ser jag ju ut därefter också;) Försov mig i morse så kom lite sent till min "extramatte" och ändå fick jag mer tal gjorda än någonsin! :) Slutade där vid halv 5 så då kilade jag mot stan och tog ut pengar, jag trodde att jag hade ca: 20kr på mitt konto men det visade sig att jag hade 600 typ, vilket jag blev väldigt nöjd över att se. Så jag beslutade mig för att gå och käka lite fetmat på max med Nathalie my babe.

Jag måste meddela att jag känner mig så sjukt rastlös nu men ska försöka att bara vara hemma ikväll och ta det lugnt hur tråkigt det än kan vara att ligga i sin ensamhet och bara dö i soffan. Men något som är bra är att jag förhoppningsvis är lite piggare imorgon så man kan gå ut eller göra något sånt kul! För på en fredagkväll känns det inte speciellt taggande att sitta hemma och vara sjuk, fast om det blir så får man väl bara gilla läget hur trist det än är. Nu ska jag ta mig en kopp te och krypa ner i soffan under täcket och se låt den rätte komma in. Jag har funderat länge på om den verkligen kan vara så sjukligt dålig som alla säger, så jag måste ju som se den nu då man har tid för en gångs skull!

ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har också sett den filmen ikväll, över en kopp thé! ;)

2009-03-19 @ 21:35:03
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0