23 mars

Nu är det en ny vecka igen..och snart närmar sig påsklovet också så det känns riktigt bra :) Det känns som att allting går så sjukt snabbt nu, dagarna, veckorna och månaderna bara far fram! Idag har jag inte hunnit med speciellt mycket men det har varit skönt att bara ta det lugnt. Skolan var inte alls jobbig och jag slutade redan vid halv två så jag for till min mormor en sväng och hjälpte henne med lite allt möjligt och gick på en långpromenad med hunden min=) Det var riktigt skönt för övrigt för det är ju så soligt och skönt ute om än det blåser ordentligt.

Idag har även mina underkläder som jag beställde för någon vecka sen från hm kommit! Så jag ska fara och hämta dom ikväll för dom är hemma på östermalm. Gullemickis beställde hem dom åt mig! :) Egentligen vet jag inte varför.. men jag klickar nästan aldrig hem kläder från internet fast det är ju faktiskt oerhört mycket smidigare och det finns oftare inne dom saker man vill ha. Inne i stan är ju fan allting i dom mindre storlekarna alltid slut då jag väl hittar något. Nä nu ska jag börja laga middag med min mormor, ska göra köttfärsbiffar och det är så satans gott!

här har ni bilder på mina fina underkläder jag beställde :)





Tänk hur fin dom korallröda kommer vara i sommar då man är brun och leopard mönstrat.. jaa det talar ju för sig själv!;) - i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0