25 mars

Har just färgat ögonbrynen och ögonfransarna, och jag fick faktiskt till det helt bra! Så det är ju alltid kul att någonting går bra här i livet :) Imorgon är det projektredovisning och jag är nervös som fan redan nu.. jag ska läsa igenom min del några gånger till innan läggdags och får  hoppas på att jag kan det imorgon. Ska se "fråga olle" och koka lite te snart också..

Idag har jag fått veta att min "morfar" (min mormors sambo) kommer måsta fara till uppsala och opereras, han halkade nämligen igår då han var ute och gick med min hund och fick åka typ akut ambulans till sjukhuset.. Det var tydligen allvarligare än vad dom trodde från början, för hans höftkula hade typ farit in i bäckenbenet och allting så massa saker var förstörda i höften.. Det måste göra sjukligt ont och önskar att han visste att jag kommer tänka på honom under hela operationen! Och jag håller verkligen tummarna på att allting kommer gå bra och att allt kommer vara som vanligt sen igen.

haha oops, jag glömde att publicera inlägget.. så godnatt :)

sleepwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0