28 mars

Återigen helg, och det är förbannat skönt ;) Gårdagen spenderades hemma hos Nathalie och Jon på östermalm.. grannen och hans tjej kom förbi en sväng så vi satt bara och tog det lugnt, såg film och halvsov. Blev ändå rätt sent, vi la väl oss i sängen där vid 3.. Nu sitter jag och nathalie hemma hos mig, vi har lagat oss lunch och hunnit gå en sväng med hundrackarn. Det blir gomiddag också för oss! Fläskfile, rotsaker i ugn, två super goda såser och sist men inte minst GREKISK SALLAD! -mumma!;) jag kommer nog äta ihjäl mig för det känns som att jag inte har ätit på 2år. Medans nathalie har duschat har jag hunnit plocka undan och skura golvet, vilket jag tycker var väldigt flitit gjort av mig. Strax då den där lilla filuren är klar så ska jag duscha och sen måste man ju fixa sig lite grann så man inte ser ut som döden. Vad som händer ikväll är inte bestämt ännu men får väl se vad som dyker upp.

Avslutar med att skriva en förbannad bra låt! -welcome to jamrock.. den är sjukt härlig!

ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0