29 mars

Hela den här dagen har i stort sett spenderats på östermalm med Nathalie, blev rätt sent igår så klev upp ur sängen där vid 17.00 för då hade jag skjuts hem. Annars hade jag lätt kunnat stanna där och bara ligga i sängen och se film eller någonting.. Jag vet inte om det bara är jag eller om alla är som så att av någon konstig anledning som jag inte ens fattar själv så gör man aldrig någonting på söndagar. Man antar väl att alla är helt slutkörda efter helgen helt enkelt ;) 

Lilla kattungen är lika tokig fortfarande och klättrar och gormar med precis allt. Tidigare kom hon på någon ny grejj som löd att hon skulle hoppa upp i mina "trådgardiner" för att sen bryta nacken eller något dylikt. Så jag har fått spendera en lång tid med att försöka knyta upp gardinerna så att hon inte ska nå dom. Dock blev det kanske inte speciellt snyggt men skitsamma, det är ju inte hela världen ;) Just nu håller jag på att frysa ihjäl till och med min näsa är iskall och jag har inte varit ute nå nyligt.. Tror att jag måste ta mig ett varmt bad på en stund, men innan det ska jag hinna öppna spanska boken och träna in en massa grejer + att jag måste städa vilket kommer ta en jävla lång tid. Så det är nog bäst att sätta igång nu om jag inte ska komma i säng allt för sent. 

Jag måste bara tillägga att jag satt och kollade igenom gamla bilder på datorn och då hittade jag en mapp med massa bilder på mig och sanna då vi var små. Tänk.. fyfan vad allting var lätt då man var liten! Ens största problem då man hade tappat bort sin favorit docka eller då man helt enkelt inte fick som man ville. Kul att se bilder då det kommer upp en massa härliga gamla minnen!;)  


         



 


Kommentarer
Postat av: Josefin's Blogg

Vilken fin blogg du har !





Skulle vara kul om du kunde kika in i min blogg och svara på dagens fråga :)

2009-03-29 @ 21:42:02
URL: http://josefinohlunds.blogg.se/
Postat av: Lina

Du var lite lik "bonde söker fru" Magnus tjej Emma : )

2009-03-29 @ 21:46:43
URL: http://linaaanilsson.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja nog håller vi ihop i skur och ur!! :p

2009-03-30 @ 22:17:23
URL: http://sannaaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0