30 mars

Hm.. det här har varit en tråkig men samtidigt riktigt skön dag! Det enda jag har gjort är att se film, pluggat och återigen sett film. Har nämligen inte varit i skolan, men det har sina orsaker. Sitter hos min mormor nu och ska troligtvis spendera resten av kvällen här med henne och sen sova över. Det är både skönt för här kan man slappna av ordentligt och inte tänka på en massa skit som man alltid gör hemma. Där kommer man på nya saker att börja på hela tiden så man aldrig får någon lugn och ro. Här finns det ju visserligen saker man kan göra men det blir som ändå att man inte gör det. Jag ska strax ta fram spanska boken återigen, och jag säger då det.. just nu förstår jag inte ett piss av spanskan! Allt känns så sjukt svårt så jag vet fan inte vad jag ska ta mig till. Aja, det enda som gäller är ju att nöta, nöta och nöta. Finns inget annat som fungerar. Har ätit riktigt god middag idag btw.. Åt kycklingfile, kroketter, grekisksallad och ädelost sås! Mmmmmmmmmm säger jag bara :)

Ikväll ska det bli en tidig kväll för mig! Har kommit på en ny grej med att jag ska lägga mig senast halv 11 varje kväll så jag inte är så trött hela tiden. Jag tror att det skulle göra stor nytta, men jag får se hur det går med den saken. Nu ska jag sätta igång med plugget så jag har det bortgjort.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0