6 mars

fredag, vilket resulterar att det äntligen har gått och blivit helg :) har varit duktig nu på morgonen och tvättat hela 3 omgångar och hängt upp dom, städat hela lägenheten och för en gångs skull ätit ordentlig frukost. Ska packa ihop lite gejer strax och hoppa in i duschen. Ska sedan bege mig mot carro, är bjuden på middag så det blir väl lite festande ikväll om det går som planerat=) Imorgon ska jag parta med "östermalmgänget" haha och kanske förhoppningsvis gå ut på all star, men får se hur det blir med den saken. Något jag verkligen behöver är lite nya festkläder.. allt i min garderob är just nu så jävla uttjatat, så man bara vill spy då man ser alla kläder. Men det finns inte pengar till att köpa nya heller, så nog tjatat om det. Nä nu måste jag kila iväg så jag hinner det här.

Ha en trevlig kväll allihopa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0