8 mars

Återigen är det söndag, snacka om att man får hålla i sig... veckorna bara rusar fram, nu har det dessutom varit lov så det är klart att det går snabbt. Faktiskt har jag inte hunnit med så mycket "vettiga" saker under lovet som jag hoppats på men har gjort det jag velat, så är ändå nöjd eller vad man ska säga.

Lill kissen har redan börjat vänja sig mer och hon springer omkring som ett tok, och hoppar och springer mellan sofforna. En sjukligt söt liten prick är hon ;) I veckan har jag ju faktiskt hunnit med en vettig sak iallafall. Har äntligen skickat iväg min kamera på lagning. Den har varit total pajjad hur länge som helst nu, och så kan det inte vara! Det är dels därför det inte har funnits med så speciellt roliga bilder på min blogg. Men nu jävlar ska det komma upp då jag får hem den igen, för det tråkigaste som finns är ju att bara läsa text utan bilder.  Det kan till och med bli så att jag får hemskickat en helt ny kamera, då ska jag välja en rosa samsung  (hade en svart tidigare) så kul med lite variation.

- Ååh, jag har just hållt på att baka världens godaste kaka (falsk toscakaka) och nu då jag kommer in i köket så har jag stoppad smeten i fel ungsform, så den är hur tjock som helst. Så typiskt mig.. Nu är det bara att kasta skiten, och jag tänker då inte baka en ny.. Faan :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0