9 mars

Första skoldagen var ändå inte speciellt jobbig, trodde ju att jag skulle vara totalt död, men är piggare än piggast ;) Fast något som tråkar ner allting är att jag är så satans blek nu under vintern, och det är ju faktiskt dessutom så att man ser smalare ut om man är brun (tydligen) haha! Skulle vilja göra en soldusch och tror att det får bli en sån i slutet av veckan också. Sen känner jag att jag skulle behöva unna mig något nu.. funderar på att beställa hem lite kläder ;) fast finns inga pengar till det just nu så får nog vänta tills nästa månad. Är helt kär i en blommig ursöt klänning från nelly.com men upptäckte just att den inte finns att köpa mer, vilket inte var kul. Den är ganska fin i svart/vit också men långt ifrån lika som den jag hade tänkt från början, menmen.. ibland går saker inte som tänkt! (i stort sett alltid)

Har varit duktig och tagit hem hela 12 nya sjalar i rent siden som ska säljas. Dom är riktigt snygga i alla möjliga fina färger, Tror det blir att behålla en brun/guldig och en rosa/guldig själv, fast det är sjukt svårt att välja för seriöst så är varenda en super fin, skulle gärna behålla allihopa men det finns det inte pengar till! :)  Dom kostar 150kr/st, sen hae jag även 2 st Pashmina sjalar som är fina också, en beige/guldig och en cremevit dom kostar 100kr. Tyvärr kan jag inte lägga ut någon bild för min kamera har ej kommit ännu. Men bara att säga till om ni vill kika på dom. Nu är det dags för matlagning, ska göra hemmagjort pizza. Får se hur det går (en sak är så säker.. dom kommer inte bli lika bra som farmors) för det är världens godaste! Önska mig lycka till! haha

Dom ursnygga klänningarna jag nämnde - VILL HA! hoppas verkligen att dom får in dom igen:)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0