11 maj

Hela den här dagen har i stort sett spenderats med att tänka... Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha för hårfärg, det är fullkomligt omöjligt. Om jag antingen ska fortsätta färga det åt det röda hållet eller om jag ska göra det brunt med ljusare slingor. Förbannat jobbigt då jag aldrig kan bestämma mig.. På tal om något helt annat så har vi nationellt prov i matte b imorgon. Jag är nervös som ett svin eftersom att jag aldrig har varit någon riktig stjärna inom det ämnet, totalt värdelös faktiskt. Hur som helst så ska boken strax fram och resten av kvällen ska jag alltså ägna åt matten. Det känns inte speciellt peppande men återigen så är det sån där tråkig skit som måste göras.

För att inte få mitt liv att verka allt för tråkigt så kan jag ju lägga till att det är bestämt nu att jag ska göra nagelförlängning en eller två dagar innan skolavslutningen :) Ohh jag längtar sjukt mycket, det är ju ett måste att ha fina och välvårdade naglar.. Ett plus i kanten om dom är långa också! Själv så växer mina egna naglar inte ett enda dugg så därför vill jag vara lite fin. Man får unna sig sådana där saker någon gång ibland. Det känns skönt att det blir i stort sett gratis den här gången och inte kostar runt 1000kr som tidigare. Min mor har nämligen hållt på med nagelförlängning och sånt förrut så hon ska få fixa på mig :)

Nu ska jag baka klart mina mumsiga negerbollar och seddan dyka ner i läxornas tråkiga värld.

tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0