12 maj

Äntligen en dag som inte har gått åt till att plugga! Ni förstår inte hur skönt det känns att bara få ta det lugnt och inte göra någonting för en gångs skull. Jag tror att man egentligen borde ta en sån här dag minst en gång i veckan, men med mitt hektiska liv så hinns det inte med. På helgerna brukar jag unna mig att göra något kul medans mina veckodagar består av; Plugg, skola, packning, städning... och ja, det var väl typ det. Nu kanske ni förstår hur tråkiga mina veckodagar verkligen är, men då får man se fram emot helgerna ordentligt istället :).

Ikväll har jag som sagt inte pluggat utan jag har varit med Sanna och Elin, vi har sett dh och bara tagit det lugnt och det var otroligt skönt och mysigt:p Elin körde hem mig för ett tag sedan och nu borde jag egentligen plocka undan lite snabbt här hemma för golvet är till störst del täckt av kläder:O hujja, men nu ska jag bara låta det ligga där! Den som stör sig på det får helt enkelt låta bli att titta. Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och bege mig mot min sköna säng:)

tjao.


Kommentarer
Postat av: SaraN

Vi får hålla ut. Det är ju sommarlov snart!

Och du klänningen på min blogg är från HM trend. pöss

2009-05-13 @ 19:42:52
URL: http://djrnh.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0