14 maj

Hittils har den här dagen varit helt underbar ;) Jag har haft en lektion som var engelska nationella muntliga:) det gick bra och jag kommer få godkänt i engelska, känns riktigt skönt.. slipper man oroa sig över det nå mer! Efter det gick jag och Sara hem till mig och hon fixade i mitt hår och gjorde en fin frisyr med flätor. Hon ska nog göra någon fin frilla på mig till skolavslutningskvällen och hon är super duktig så det känns bra:D Sen var jag och solade med Sanna och Elin i någon timme, var fruktansvärt skönt! Nu sitter jag och väntar på att Sanna ska komma någon gång så ska vi sätta oss ute på altanen i solskenet och bara ta det lugnt! ;) Kanske plugga lite.

tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0