17 maj

Återigen en tråkig söndag.. ni måste ju hålla med mig om att dom är verkligen menade att vara tråkiga. Ikväll måste jag göra klart mitt svenska tal, men det finns varken tid eller ork. Det är så sjukligt mycket att göra nu i skolan dom sista veckorna och det känns verkligen som att jag bara vill lägga mig ner och dö. Har fått veta att jag ska jobba på örnens äldreboende i sommar. Jag hade hoppats att få vara på bergnäset men det lär väl vara okej där också, om inte så får man hålla ut ändå :)

Jag har beställt en ny digitalkamera som borde komma någon dag i veckan!:) Det är inte en värstings kamera men den är nog okej och alldeles nog bra för mig! Jag är nämligen ingen fotoexpert utan jag är bara ute efter något så man kan fota då och då. Det är så roligt att ha kvar bildminnen. Det är ju helt prima att den kommer innan sommaren också! ;) valde mellan 3 olika färger och det fick bli en rosa, och den är skit gullig! Eller hur!?:)



Kommentarer
Postat av: mickis

lika söt som dig var den! :D:D:D

2009-05-20 @ 13:29:16
Postat av: Sara

Den var jättefin ju!

2009-05-21 @ 00:04:28
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0