21 maj

GOTT FOLK!!! min kamera har nu anlänt och jag har redan hunnit ta ett x-antal foton:) Det är så sjukt roligt att ha en kamera igen så man kan bara ta en massa bilder och ha kvar massor av roliga minnen på datorn! Den var lika fin som den var på bilden också om inte finare + att den tar riktigt bra bilder, så det var ett bra köp. Visserligen är det inte någon master kamera men det duger helt klart för lilla mig som kanske inte är bäst i världen på att fota. 

Tyvärr blev det rätt många självporträtt,  men jag kan ju skylla på att man har ju bara gammla bilder på sig själv i datorn;) Fast faktiskt så är den nyaste tagen för jaa... jag vet inte hur många månader sen. Men nu har fotona äntligen uppgraderats och det är huvudsaken. Så nu kommer ni få se mycket mer bilder på min blogg :)



Gårdagen spenderades med Mickis som jag inte har varit med på hur länge som helst. Och det var jätte mysigt att vara med henne igen, hon är ju trots allt en av dom bästa i mitt liv! :) Vi såg den här filmen; Girl interrupted och den var riktigt bra men jag surrade ganska mycket under filmens gång som vanligt så vi förstod inte riktigt allt men vafan.. man får väl se den igen någon gång. Det kan ju inte vara meningen att man ska sitta tyst som en liten mus under hela filmen. Nää, så kan det bara inte vara så om man är med mig kan jag ju förvarna om att filmen kan behövas ses två ggr.

Nu duschen, sen.. no plans;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Värst vad du skulle vara snygg då

2009-05-21 @ 20:24:10
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0