23 maj

Jag tror aldrig jag har varit såhär trött som jag är idag.. det är helt sjukt :O somnade sent inatt, jag kunde verkligen inte sova.. hur jag än vred och vände på mig så gick det bara inte. Klockan ringde kvart i 9 och jag lovar er, jag har aldrig velat bara försvinna så mkt i hela mitt liv. Tillslut pallrade jag mig upp från sängen, drack x-antal te koppar för att hålla mig vaken och sedan begav jag mig mot storheden för att "jobba". Vi har alltså suttit där hela dagen och försökt sälja våra förbannade sidensjalar. Dom är verkligen skit fina, men problemet är bara att det är sjukt svårt att försöka sälja det då jordgubbsståndet står bredvid och konkurrerar ut en så det bara sjunger. Nåväl, det är iallafall avklarat så nu ska jag väl försöka njuta och ta det lugnt en stund för att sedan hoppa in i duschen och fixa mig.. känns faktiskt oerhört otaggande men jag tror nog att det löser sig nog:p nu blire att krypa ner i soffan med täcket och slå på en film. tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0