24 maj

Jag måste börja med att säga att det har varit fruktansvärt skönt med långhelg! -MMmmhh, fler sånna tack!;) Igår viskade en liten fågel i mitt öra att det var många som skulle till piteåcrusing... -jo tjena! Jag tjatade på mina kamrater och visst dom gick med på det och mot piteå bar det iväg. Efter vägen hände det ena och det andra (vi behöver inte gå in på några detaljer). Då vi väl var framme i piteå var vi rejält taggade och förväntade oss något kul. Haha jag började spana mig omkring och inte fan var det ju mycket bilar där. Den där fågeln hade lurat mig totalt... haha, jag vet inte om man ska säga tur i otur, för kvällen blev trots allt riktigt trevlig :) Den kan sammanfattas med: ett x-antal fyllon, bilvältningar, bilfel, boys och ja massa mer! Kom tillbaks till luleå vid 3 tiden och då var det godnatt för min del.



Nu på sistone har jag nämnt ganska mycket att min lilla kisseunge är lite små missbildad och har ovanligt stora tassar, typ som två valuhven... haha så jag tänkte ju att jag måste lägga upp några bilder så ni får hur sjukt stora dom är :).




Kommentarer
Postat av: Cika

Haha, nej vad häftigt :D

2009-05-25 @ 23:44:12
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0