25 maj

Jag är så förbannat less på allt skolarbete nu så jag orkar faktiskt snart inge mer :( Den här veckan har vi: Sv-tal, Svboken utläst, historian påbörjad, geografi rapport, idrottsprov, spanskaprov & livskunskapsläxa. Hur fan tror dom att man ska orka med det. Dessutom har våran klass fått något jävla belastningsschema me det kan ju ta och fara någonstans, för inte bryr någon sig om det. Sitter och försöker göra geografi rapporten nu och det går rent åt skogen, då man har såhär mycket står hjärnan helt still, ingenting går som man vill, eller det går inte överhuvudtaget..

Har dessutom världens magverk:( känns inte alls speciellt roligt, så sitter här och deppar för det också. Nä fyfan vilken dag. Imorse visste jag att det var menat att bli en skitdag, började med att jag försov mig, klev upp tittade mig i spegeln och jag såg ut som ett mongoloid så jag sket i att ens försöka göra något åt mitt utseende.

såhär fräcsh ser jag ut då jag är allmänt less och trött på allt.. (försökte dra till med ett smile så man inte ska se alt för deppig ut och det ser ju sjukt tillgjort ut... men det är de ju också så vad ska man förvänta sig?!)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0