26 maj

Idag har det verkligen varit en så kallad soffliggar dag. Jag vaknade och hoppades på att min fruktansvärda magsmärta skulle vara borta, men icket! Jag klev upp och tänkte att det kanske skulle försvinna men det gjorde det inte. Så jag stannade hemma vilket var tur, för jag har inte mått nå vidare bra. Idag fick tydligen  alla i klassen tillbaks sina rapporter, så jag var lite avis för jag hade velat se min. Men som tur är så har man ju en liten spion i klassen vid namn Bella som nyss berättade att hon hade kikat på vad jag fick.. och gott folk jag fick VG! I am fucking happy! XD Den var faktiskt riktigt svår och ändå klarade jag mig så pass bra! wiiee. Nu ska jag dyka ner i spanska boken sen sova så jag orkar leva imorgon.

hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: sara

Men gud va kul med rapporten!

2009-05-27 @ 22:18:38
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0