5 maj

Nu är man hemma i luleå igen och det känns fruktansvärt skönt :) Jag har saknat alla här hemma så sjukt mycket och ändå har jag bara varit borta en vecka.. Jag kommer nog aldrig kunna flytta från lilla söta luleå. Resan har varit helt underbar men samtidigt så har det varit satans jobbigt. En sak alla borde skriva in på sin "att göra lista" innan dom dör, är definitivt att åka och se Auschwitz och Birkenau. Det går inte att förklara vilken känsla det är att vara där. Jag trodde innan att jag visste hur det var för att jag har jobbat så mycket om det. Men ojoj så fel jag hade. Det var fruktansvärt att se alla bevis där borta. Så jag kan ju meddela att jag har grinat som aldrig förr där borta i Polen. Trodde faktiskt inte att det skulle beröra en så pass mycket som det gjorde. Men det tog ett tag innan man verkligen förstod och då lossnade allt. Har inte hunnit få in så många bilder på datorn ännu men jag kan lägga upp några!


Tågrälsen in till birkenau

Sjukt mycket hår från döda människor











där var några bilder från Polen resan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0