6 maj

Hade nationellt prov idag  i engelska b, "writing". Man skulle skriva om könsroller i ex; skolan, jobbet, vardagen osv. Man förstod lätt hur man skulle göra så förhoppningsvis så gick det skapligt. Känns skönt att ett prov är stryket från den långa listan iallafall. På fredag är nästa engelska nationella, wish me good luck!

I måndags då jag var på östermalm så lyckades jag skada mig på knät klantig som jag är... och jag förstår inte hur ett skrapsår kan göra så förbannat ont?:O Har iallafall fått order om att jag ska tvätta det varje dag och byta kompress och det är sjukt äckligt. Jag hatar sår i vilka storlekar och former som helst, fast samtidigt är det lite småkul att göra illa sig. Jag gör det så pass sällan så jag får som värsta kicken. I know det låter som att jag har något fel och ja det kanske jag också har ;)

Det känns skit att min kamera fortfarande är på lagning så det i stort sett aldrig kommer in några nya bilder.. vill ha den NUUNUNU! Känner mig stressad. Jag måste ju verkligen ha den till sommarn för då tar man ju alltid som mest med bilder, och man måste ju ha kvar sommarminnen året runt :) Så jag ber verkligen om att den kommer snart! Nu ska jag kolla då min mor gör löshår på sin kompis, vill se hur fan man gör egentligen med sånna där microringar.


jaa.. behöver jag ens skriva något? haha

tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0