11 november

Idag har jag fått en ny jacka av min  mamma:) Det var en superfin svart lite tjockare dunjacka med gula snören fram.. den liknar en fjällräven litegrann, fast billigare såklart!;) Varken jag eller någon i min omgivning har råd att köpa en jacka för 6000spänn.. Så det fick bli en för 1500 istället, vilket är ett betydligt rimligare pris för en jacka!:) Religionsprovet idag gick bra iallafall och det är en otrolig lättnad:D Så ikväll tänkte jag unna mig att besöka Michala en sväng för det är verkligen bland det bästa jag vet:) Så vi får se vars jag hamnar..

Nu har Mormor och Nilas lagat go mat åt mig, så jag måste skynda mig till matbordet!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0