16 november


Att ta fram paraplyet verkar bli lägligt för tillfället!:O Jag blir tokig på det här förbannade regnet! Det var så fint och vitt ute förra veckan och jag började förbereda mig för vintern och få massvis av julkänslor. Men icket, nu är det blött och äkligt ute istället, hur kul är det på en skala? Jag vill ju att det ska vara massa snö ute!! Nåja, ingen ide att klaga för mycket.. den kommer väl när den kommer:)

Idag har Elin vari och färgat sitt hår hos min mormor.. jag vill ockå färga det rött nu!! Det är så himla fint nu såhär på hösten/vintern:) Men jag ska låta mitt hår vara ett tag så min mörkbruna färg hinner fara ut lite till, annars blir inte resultatet lika bra, och det är ju onödigt. Så gott folk, jag kommer se ut som en urtvättad mink i håret nu ett tag framöver haha. Men sen då jävlar, då kommer det vara riktigt snyggt!;)

Jag hade redan hunnit glömma att jag måste ta fram böckerna och plugga. Hujja, det är verkligen ingenting för mig! Synd att man verkligen måste göra det! Bäst jag sätter igång innan jag kommer på någonting annat att sysselsätta mig med!;)



tjao.


Kommentarer
Postat av: Andreas

det var ett tag sen du uppdatera, emma:D

2009-11-16 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0