2 november

Nu är Halloweenhelgen över, och det känns lite trist.. Det blev som ingen riktig utklädnad för min del så hade velat ta igen det och klä ut mig till något extremt;) haha, nåja man får väl börja tagga till redan nu till nästa år! Halloween iår blev iallafall riktigt trevlig trots att det inte var så mycket folk!

Här är några bilder från lördagen:







Finns ett flertal till bilder men orkar inte lägga upp alla!;-) Som sagt så kommer jag bestämt vara utklädd på halloween nästa år! Men ska inte säga för mycket för då blir folk bara besvikna om man börjar härja uti det redan nu. Ett extremt party ska det då bli iallafall!;) Ååhh jag fick värsta julkänslan av tomteluvorna som fanns med på partyt. Jag vill ha jul nuuu!!!:D

ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0