20 november

Shiiiitt.. alltså tiden går sjukt fort fram! Det är ju snart jul för tusan, vilket känns väldigt bra. Mamma visade mig massa fint julpynt idag som hon hade köpt, och gud så fint det var! Jag älskar verkligen allt med julen: Julgranen, tomten, paketen, julmaten, julpyntet och hela alltihop! Åh vad jag längtar mycket!:) Sen fyller jag ju år 4 dagar efteråt och då är även Michaela och Kristoffers lilla bebbe beräknad. Så det kommer hända mycket för mig runt jul, och det kommer bli sjukt spännande (speciellt med bebben såklart)!:)

Ååhnej.. jag upptäckte just att klockan kanske är lite väl sent med tanke på att jag ska upp halv 7.. Så det är bara att gå och lägga sig nu!

Nattinati!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0