23 november

Hm.. snacka om typiskt mig! Jag kom på vid middagstid idag att jag ska lämna in mitt pass och en bild på mig själv till Maria imorgon, så jag ska ta mig med på Indienresan. Självklart kunde jag inte finna mitt förbannade pass och inte heller någon vanlig bild på mig. Dom enda bilderna jag kunde finna var på en blond liten fjortis som gick i 9:an och nejtack, dom bilderna håller jag helst för mig själv. Så det var bara att åka iväg mot storheden för att ta en bild. Då jag kom dit hittade jag ingen fotoautomat eftersom dom tidigare varit vid toaletterna, så jag åkte mot stan igen. Satt på kulturenshus och tok en fika och pluggade lite grann med Isabelle, och sedan begav jag mig hemmåt igen. Jag fick då ett sms av Sara N om att det visst skulle finnas en fotoautomat på coop-storheden, så det var bara att bege sig dit igen med ett x-antal sura miner:S Nåja, nu har jag mina kort iallafall och passet är även funnet, så nu kan jag ta det lugnt igen!:) Det här är bara så typiskt mig! haha jag är alltid lika smart! På bilden nedan ser jag ju också riktigt smart ut, tror det är dags att gå och gömma sig nu!;)



Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0