3 november

Bara för att man har världens jobbigaste rapport att göra så vill såklart göra allt man tycker är skit tråkigt annars. Då menar jag verkligen svinigt tråkiga saker tex; att diska, städa, tvätta osv.. jaa jag skulle nog till och med hellre rensa avlopp! Nä man kanske inte ska klaga för mycket, det finns alltid någon liten ynklig typ som har det värre! Kvällen kommer iallafall fortsätta spenderas med den förbannade rapporten och äta av min goda daimkaka som jag bakade tidigare (bara för att slippa plugget) haha;)

Imorgon ska jag och Nathalie på stan och köpa Mickispickis present! Hon kommer bli tacksam över den, det vet jag iallafall!:) Jag längtar sjukt mycket tills på torsdag då luningen fyller 19år. Hon har nämligen tänkt göra smörgåstårta och så är hon expert på att baka så det kommer finnas massa gott och jag kommer troligen väga ca 4 kilo mer då jag ska därifrån. Men det är det enda rätta också! Finns de gofika så är det klart att man måste äta! Jag menar den som inte håller med om det måste ju ha en skruv lös!;) haha

åhh nu måste jag fortsätta med rapporten!!

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0