12 oktober

Nu då jag var på väg hem från mitt hål såg jag en gåb med kjol:O Det liknade en kilt eller något i den stilen. Jag börjar undra om skottarna har influerat oss med det här och att det kommer bli en ny trend. För på den senaste tiden har jag sett allt för många killar med kjol! Jag vet gott och väl att man inte ska kommentera hur folk ser ut för att det är deras ensak. Men en kille med kjol.. ja kanske man måste börja acceptera sådant nu också! Inom en snar framtid kanske alla karlar bär kjol? Isåfall måste jag verkligen säga att jag inte kommer tycka om framtiden.. Nä, hurra för killar med jeans och normala kläder!



Kanske rockstjärnorna också kommer bära kjol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0