14 oktober

Jädrans så duktig man kan vara ibland! Idag har jag varit gullig och städat i köket åt min far, jag har varit i skolan och gjort nytta, varit hos mormor och hjälpt henne med diverse saker, borstat hunden och gjort klart en analys av filmen Psycho. Jag kan stolt ta och säga att jag verkligen är nöjd över mina intsatser idag! Man skulle ju nästan kunna tro att jag är stålkvinnan eller nå!?;) 

Imorgon är det torsdag och jag har en riktigt lång dag i skolan.. Börjar 8.15 och slutar 17.00 :( blääk! Nåväl, det är bara att man står ut i två dagar till för den kommer den fantastiska helgen! Ojoj så härligt det är med helg, jag vet nog inte vad jag skulle göra utan dom få underbara dagarna!:) haha. Jag har iallafall bestämt mig för att jag ska hälsa på Michelangelo och Kritan som nu mer bor på hertsön någon dag i helgen! Det ryktas om att Michaela har bakat den berömda daimkakan som jag verkligen måste hugga in i vilket gör att jag bara måste åka dit! Haha nä, det kanske inte är den egentliga orsaken till varför jag vill umgås med dom. 

Nu ska jag dricka te, se på harry potter och sen sova som en stock!

Ciao 

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

du ska få så mycket dajmkaka så det står ut genom öronen när du åker härifrån ;)

2009-10-15 @ 09:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0