19 oktober

Jag måste bara säga att jag längtar sjukt mycket till Halloween! Tyvärr så har jag råkat göra en dubbelbokning så att säga.. Jag har både sagt att jag ska vara med Michaela och Krille om dom ska ha inflyttningsfest och även på klassfest med något utklädningstema. Eftersom Michaela var ute före och jag tackade ja först så blir det att umgås med dom!;) Vilket nog kommer bli riktigt trevligt, även om det blir inflyttningsfest eller inte. Hur som haver så ska jag ha en riktigt kul kväll och härja lös som aldrig förr!

Jag har just sett bilder på Michelas kisses kattungar. Fan så söta dom är, jag är jätte kär i en av dom som är svart och vit! Den är helt gudomligt söt och har också precis som luningen sånadär söta tassar med för mycket tår. Jag vet inte riktigt vad som är felet på mig, men så fort jag ser en kattunge eller en hundvalp så blir jag som ett litet barn igen! Jag tror inte att jag är ensam om det som tur är, jag vet då att jag iaf har Sara som håller med mig!:)



-Jag vill ha deeen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

den var verkligen sjukt söt. :)

2009-10-20 @ 18:04:55
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0