19 oktober

Kvällen har spenderats med Michaela och Krille hemma i deras mysiga lägenhet på hertsön. Jag vet egentligen inte vad vi gjorde, men ändå så var det lika trevligt som vanligt. Jag var där i några timmar och vi satt varken vid datorn eller kollade på tv en endaste gång. Men både jag och Michaela är riktigt duktiga på att surra så det blev verkligen ingen tråkig stund, och det blev nog ingen tyst stund heller!;)

Imorgon börjar jag klockan 14.00 vilket känns fantastiskt skönt med tanke på att jag inte kommit i säng ännu.. Kanske det är dags att lägga sig för jag anar att jag kommer få ett samtal från Elin runt 10 imorgon, och då är det bara att kliva upp!:) Nä nu blir det att städa undan lite här hemma för det ser ut som om en bomb av kläder är släppt, sen blir det sängen för min del!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0