20 oktober

Eftersom jag tyvärr har börjat komma tillbaks till mina gamla vanor så sitter jag nu mer uppe sent på nätterna, eller ligger och vrider och vänder mig i sängen. Typiskt jag som trodde att jag blivit kvitt dom gamla nattugglefasonerna, men icket! Så jag antar väl att det blir att sitta uppe ett tag till och dega framför min allt för välanvända dator.

Tidigare idag har jag varit på hertsön en sväng och umgåtts med Michaela, Krille, Nathalie och Jon vilket var riktigt trevligt!:) Senare delen av kvällen spendeades hemma framför soffan tittandes på Greys Anatomy. Jag har nämligen börjat kolla på den serien och f*n så bra den är! Jag kan inte sluta se, måste se minst tre avsnitt efter varandra för att jag är så nyfiken på vad som ska hända i nästa. Det är så kul då man hittar en serie man verkligen gillar!;)



Ciao.


Kommentarer
Postat av: Michaela

jag visste att du skulle gilla den och den blir bara bättre och bättre!!! :D

2009-10-22 @ 10:00:55
Postat av: Michaela

jag visste att du skulle gilla den och den blir bara bättre och bättre ;)

2009-10-22 @ 10:01:45
URL: http://michaelaaandersson.blogg.se/
Postat av: Michaela

OJ NU KOM DET TVÅ HAHAHAHA :D trodde det blev nå fel när jag kommentera första gången ;)

2009-10-22 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0